20 de ani de Visage

Astăzi e despre noi, despre un moment important al existenței Visage. 20 de ani, 7300 de zile, emoție zi de zi. Așadar, sărbătorim 7300 de emoții. Marcăm două decenii pe care le putem descrie prin grija față de legăturile dintre oameni. Pentru noi, fiecare zi reprezintă un lung șir de întâlniri cu prietenii. Suntem o mare familie. Dar cum s-a ajuns aici?

Povestea a început în iarna anului 1996. La parterul unei case de pe Strada Smârdan, Lucia Ilie decide să pună în practică experiența unei perioade petrecute în Germania, în domeniul cosmeticii. Astfel, Visage a pornit la drum, concentrându-se pe makeup și hairstyle. După cum o spune și fiica ei, Roxana, doamna Lucia avea să fie mai mult decât antreprenorul priceput:

‘’Pe parcursul anilor, a reușit să țină lucrurile sub control și să ofere stabilitate. Pe lângă acestea, implicarea și pasiunea ei au transformat-o într-un brand: doamna Luci.”

Încă de la început, am întâmpinat dificultăți legate de furnizori și resurse umane. La acea vreme, singurii furnizori erau Metro și Wella, aceștia din urmă accesând piața românească de foarte puțin timp. De asemenea, recrutarea oamenilor din mediul de stat era o sarcină dificilă, întrucât majoritatea erau orientați strict către un venit sigur.

Însă, lucrurile au evoluat. Visage a descoperit și și-a luat în serios rolul de deschizător de drumuri, de cariere. Echipa s-a mărit constant, iar devotamentul și dorința de afirmare a angajaților au fost răsplătite prin participări constante la cele mai importante traininguri din domeniu.

Anul 2005, momentul în care doamna Luci a decis să se retragă, a reprezentat o bornă importantă în istoria salonului. Odată realizat schimbul de generații, Roxana, fiica ei, a făcut următorul pas în dezvoltarea brandului Visage:

‘’Ne desfășuram activitatea într-un spațiu neîncăpător pentru numărul de clienți. Cozile deveniseră o realitate zilnică, iar perioada festivă a lunii decembrie presupunea un volum de muncă pe care echipa noastră îl putea suporta doar lucrând până seara, la ore târzii. Deschiderea unui alt salon, cu un spațiu mult mai mare, devenise prioritară.  Astfel, pe 14 decembrie 2006, ne-am mutat activitatea în noua locație din zona centrală.”

Din acel moment, salonul s-a dezvoltat asemenea unei familii, împărțind laudele, premiile, dar și aprecierea a zeci de mii de clienți. Reprezentarea României la Barcelona, la concursul Wella din 2007, este doar una dintre reușitele care vorbesc de la sine despre nivelul atins. De asemenea, ne mândrim cu nenumărate concursuri câștigate pentru make-up și hairstyle. Visage și-a continuat evoluția, introducând astfel în portofoliu și servicii de îngrijire corporală, după cum detaliază Roxana:

‘’Pentru dezvoltarea acestui segment, am hotărât să investim în cea mai performantă tehnologie. Dar cea mai importantă investiție a fost, cu siguranță, în oameni. Pregătirea angajaților a reprezentat una dintre cele mai mari provocări. Multă emoție, responsabilitate pe măsură. O satisfacție aparte vine tocmai din faptul că aproape întreaga echipă inițială este în continuare alături de noi.’’

În prezent, oferim mai mult decât servicii de cosmetică, coafor sau ingrijire corporală. Obiectivul nostru este să menținem o atmosferă relaxată, legătura dintre oameni fiind unul dintre cele mai importante aspecte ale vizitei. Despre clienți, Roxana afirmă:

‘’Au crescut odată cu noi. Educăm în domeniu, iar acest lucru are efecte vizibile. Oamenii se întorc mai informați, gata să ne povestească despre trenduri sau să ne adreseze întrebări bine argumentate. Alții se lasă cu totul în mâinile noastre. Indiferent de situație, specialiștii noștri au experiența trainingurilor constante, iar clienții apreciază acest lucru.’’

Cum ne-am transformat pe parcursul acestor 20 de ani? Am devenit experți în frumusețe.

Ce urmează în următorii 20? Vrem să rămânem pionierii trendurilor și carierelor de succes. Dar, cel mai important, vrem să ne lăsăm purtați de val, să inovăm și să investim. Ne bazăm pe cele mai avansate tehnologii, dar credem că succesul stă în mâinile echipei, în relaționarea atât internă, cât și cu clienții.

Comments are closed.